Eindelijk gevestigd en meer - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu Eindelijk gevestigd en meer - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

Eindelijk gevestigd en meer

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

20 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Binghamton

Ik woon nu sinds woensdag in mn nieuwe kamer. Het is echt leuk hier. Het is nog wel even wennen omdat het huis van iemand is en je dus aan hun regels moet houden maar het zijn normale regels.
De kamer is lekker ruim, ookal is mijn kamer de kleinste van de 3. De huur is goedkoper en het is maar 5 min lopen van campus.
Was in het begin wek redelijk smerig hier, heb zaterdag avond een uur staan afwassen omdat het zoveel was.
De badkamer is niet in de beste staat, maar alles doet het dus ik ben blij. Ik ga denk ik alleen wel op alles in de koelkast mn naam opschrijven, een van de kamergenon eet en drinkt alles wat in de koelkast staat ook als het niet van haar is.

Ik ben eigenlijk best wel trots op mezelf. Ik sta nu voor wiskunde gemiddeld een 85! De punten gaan hier van 0 tot 100 in plaats van 0 tot 10. Het is redelijk streng bij wiskunde, een 70 is voldoende alles daaronder is een F. De rest van de lessen gaan tot nu toe ook goed. Ik heb morgen mn eerste photography toets.
Het niveau is pittig. Je moet echt leren en huiswerk maken als je goede punten wilt krijgen.

Ze zijn hier geen fietsen gewend. Ik doe alles met de fiets omdat ik niks anders heb. Iedereen kijkt me raar aan, maarja voor ons is dat gewoon heel normaal, maar hier niet. Binnenkort gaat het waarschijnlijk al sneeuwen en kan ik denk ik minder veel fietsen, dus dan maak ik er nu zeker veel gebruik van.

  • 21 Oktober 2014 - 21:47

    Riet:

    Ha, gelukkig heb je nu een betere plek om te wonen. Goed bezig !

  • 22 Oktober 2014 - 18:02

    Natascha De Leeuw:

    Hoi Riet,
    Dankjewel. Ja ben echt blij nu, is zoveel rustiger nu.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 87698

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: