laatste weken school en mijn toekomst plannen - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu laatste weken school en mijn toekomst plannen - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

laatste weken school en mijn toekomst plannen

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

29 Maart 2016 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi iedereen,

Hier is weer even een update over hoe het hier gaat.

Er zijn nog 7 weken in dit semester en dan heb ik hopelijk mijn assosiates degree! Ik ben hard aan het werken nog om mn punten die ik nu heb voor mijn vakken te behouden. Heb tot nu toe alles gemiddeld een 80 of hoger, zelfs wiskunde (wat me echt verbaasd maar wel echt hard voor aan het werken ben).

Mijn plannen voor na school zijn eigelijk niet verander. Ik wil nog steeds naar Boston (of de omgeving ervan) toe en werken in een scheikunde lab. Ik ben nu aan het rondkijken en hopelijk een deze dagen online soliciteren. Ik heb al een paar leuke bedrijven en banen op het oog.

Vorige week had ik springbreak. Ik had een auto gehuurd en ben met mijn moeder naar Niagara falls geweest en een dagje Canada. Ik was gelukkig verzekerd, wat deze vakantie zeker nodig was. Ik kreeg een lekke band in Canada en er moest een persoon komen om de band te verwisselen. Wat ons opviel was dat de grenscontrole persoon voor Canada een stuk aardiger was dan de ene voor Amerika. En we werden goed geholpen toen we de lekke band hadden.

We hebben voor het eert een airbnb geprobeerd, het was heel goedkoop en het was heel goed. We hadden een keuken woonkamer, badkamer en slaapkamer voor $52 voor 2 personen voor 2 nachten. We hebben de eigenaar niet gezien maar wel gesproken. Ik ga het zeker nog een keer proberen.

Wel even een minpuntje sinds gister is dat ik erachter kwam dat er 2 meiden zijn die ik niet mag. ze zitten in mijn geologie les en zijn helaas mijn labpartners, ik heb een gymles deze semester. Het eerste helft had ik bandminton en nu ben ik met tennis begonnen. Gister was de eerste les en kwam er dus achter dat zij bij mij in de les zitten. Maarja nog maar 7 weken en dan ben ik van hun af, en als ik met hun kan werken dan kan ik met iedereen werken.

Ik hoop dat ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte heb gesteld over mijn leven hier en hoe het nu gaat. Ik ben heel blij om in Juni weer even een maadje in Nederland te zijn en iedereen weer te zien.

Tot de volgende blog!

  • 29 Maart 2016 - 20:17

    Riet:

    Hoi Natascha,
    Wat gaat de tijd snel, nog 7 weken en dan zit je schooljaar er al weer op ! Goed van je dat je zulke mooie cijfers hebt behaald, nog even volhouden. Mooi dat je weet wat je gaat doen , ik hoop dat je een leuke baan kunt vinden, veel succes met solliciteren.
    Liefs, Riet

  • 04 April 2016 - 07:06

    Natascha:

    Dankjewel Riet,
    Ja ben zelf ook echt blij met mijn cijfers dit semester en kan nie wachten tot het semester over is en ik mijn diploma heb. Wel redelijk aan het stressen over de toekomst op het moment maar heb hopelijk binnekort wat meer zekerheid erover.
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 87655

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: