de laatste loodjes - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu de laatste loodjes - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

de laatste loodjes

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

29 April 2016 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi lieve volgers,

Weer even een snelle update hier. Over 3 weken (min een dag nu) heb ik mijn diploma, als alles goed gaat. Nu komen de laatste 3 weken en alle finals en presentaties.

Vind het aan de ene kant heel jammer om hier weg te gaan, dit semester was super leuk, heb hele leuke vrienden voor het leven gemaakt en veel sociale dingen op de planning staan de komende paar weken. Maar ben ook wel blij om naar de omgeving van Boston te verhuizen en een nieuw hoofdstuk in mijn leven te beginnen. Ik weet zeker dat ik nog contact heb met hun en nog zeker een keer zal zien in mijn leven.

Op school gaat het goed, sta overal minimaal een 80 of hoger voor nu, dus ga met een goed gevoel de finals tegemoet. Ik sta nu zelfs voor wiskunde en biolgie hoger dan een 80, en dat zijn niet mijn sterkste vakken. Het word zeker nog hard knokken de komende weken maar ik ben er klaar voor!

Ik ben heel blij dat ik mijn droom heb kunnen waarmaken, het was in het begin heel spannend en heb een paar keer gedacht dat ik terug naar Nederland wou gaan, maar ben zo blij dat ik ben gebleven, het was het 100% waard en heb er absoluut geen spijt van! Het was moeilijk om mensen achter te laten in Nederland maar heb nog steeds contact met de belangrijkste mensen!

Ik ben heel blij dat mijn zus hierheen komt voor mijn diploma uitreiking, dat betekent zoveel voor mij! Ik hoop dat ze weet hoe blij ik ben en dat ik de dagen aftel tot ik haar eindelijk weer in het echt zie en haar kan omhelsen, dat heb ik zo gemist.

Dit was het weer voor mijn update, ik zal de komende weken te druk zijn voor een update dus zal weer iets posten na mijn finals.

Tot de volgende blog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 87680

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: