Leuke nieuwtjes - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu Leuke nieuwtjes - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

Leuke nieuwtjes

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

15 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Binghamton

Er is veel gebeurd de laatste dagen.
We hadden een lang weekend. Het was mid semester break en colombus day weekend.
Zondag ben ik met de ISO club van school naar de niagara falls geweest. Het was echt super leuk. Het stond al heel lang op mijn Bucketlist dus kan dat eindelijk van m'n lijst afstrepen.
Als je ooit in de buurt komt is het Zeker een aanrader.
Maar als je de lichtshow wil zien raad ik de Canadese kant aan. Daar zie je het namelijk veel beter.

Ik ga vandaag in m'n nieuwe kamer verhuizen!
Ik ben daar zo blij mee want werd gek in de dorms.
Maandag nacht was er maar 1 meisje thuis en haar tv stond hard. Dus om half 2 vroeg ik of het wat zachter kon en ze keek me echt raar aan. Alsof ik gek was geworden om dat te vragen.
Heb vanacht bij m'n moeder geslapen in Ithaca. Dat is fijn dat het kan want er gaan bussen sochtends.

Ik heb ook mijn ticket geboekt naar Nederland voor de kerstvakantie. Daar ben ik echt blij mee want heb toch wel heimwee en vind het leuk iedereen weer te zien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 87709

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: