Het leven in Binghamton en andere dingen - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu Het leven in Binghamton en andere dingen - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

Het leven in Binghamton en andere dingen

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

28 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi Iedereen,

Ik hoop dat iedereen een leuke zomer heeft gehad. Ik wel in ieder geval. heb veel gedaan. Ben naar Zuid Afrika geweest om mijn zus weer te zien! Was echt super leuk, hebben een safari gedaan en veel leuke dieren gezien en ook spectaculaire. Ben met mijn beste vriendin met een busje door Europa getrokken. Dat was echt een ervaring om nooit te vergeten!! We zijn begonnen naar Parijs te gaan, toen doortocht naar Dordogne, en Montpellier. toen zijn we naar Barcelona gegaan, onze zuidelijkste punt. Daarna naar St Tropez. Na St Tropez zijn we naar Dare gegaan in Italie en toen riching Venetie. Na Venetie naar Slovenie geweest en Oostenrijk. en via Duitsland weer naar Nederland. een hele reis dus in totaal 5311 km, meer dan we hadden verwacht.

Ondertussen heb ik ook 2 online courses voor school gevolgd. chemistry en geology. heb alles goed afgerond.

Ik ben sinds zondag weer in the States. het is weer wennen maar het gaat goed. Ben bijna over mijn jetlag en weer gessettled in mn oude kamer. Ben nu op campus om mijn schoolboeken te kopen en dan begint het echte leven op maandag weer.

Ga iedereen heel erg missen in Nederland, maar als je belangrijk voor me bent dan houd ik zeker contact.

De volgende blog komt volgende week ergens, en dan vertel ik meer over mn lessen.

Tot de volgende blog.