Update - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

Update

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

16 April 2015 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi iedereen,

Het is een paar weken sinds mijn laatste post.
Er is veel gebeurd de afgelopen weken.
Ik heb springbreak gehad, dat was echt leuk. Had een auto gehuurd en even een paar dagen dingen gezien. Ik ben eindelijk weer wezen zwemmen, met mijn huisgenoot dat was echt leuk!
Ben naar een hele grote mall geweest in Syracuse, en heb een paar dagen doorgebracht met ons pap. We zijn naar Pennsylvania geweest en naar the Catskills, een hiking trail naar een hele grote waterval. Dat was echt eng, er lag nog ijs dus je moest echt voorzichtig zijn, als je wegglijd kan het heel gevaarlijk zijn.

Op school gaat het goed, had een hele stressweek vorige week. Ben van advisor veranderd, mijn forensic science teacher is nu mijn advisor. Mijn oude advisor zei dat als ik wiskund niet haal dit semester ik niet kan afstuderen in de lente. Gelukkig is dat niet zo, ook als ik het niet haal dit semester kan ik nog afstuderen. Ik heb met mijn wiskunde lerares gepraat en ze zei dat ik dit semester makkelijk kan halen gelukkig dus de stress is nu weg. De andere vakken sta ik nu namelijk overal een A of B voor, voor wiskunde sta ik nu net een D en dat is slagen.

Het weer is een stuk beter nu. De afgelopen dagen heb ik rondgelopen in een T-shirt of in mn zomerjas. Het is nu meestal tussen de 10 en 23 graden dus is eindelijk goed weer en ik geniet er veel van. Ben vaak buiten aan het leren of huiswerk maken.

In het huis gaat het goed, het is nog steeds gezellig met mijn huisgenoten. Soms wil ik even alleen zijn en dan ben ik gewoon in mijn kamer en dan storen ze me niet tenzij er iets is, en anders zijn wel gewoon met z'n 3e in de hal of keuken aan het kletsen of huiswerk aan het maken samen.

Over een maand ongeveer is het semester over, het gaat echt snel nu. Het is druk met leren en huiswerk maken maar heb ook nog tijd in de weekenden om leuke dingen te doen gelukkig.

Tot de volgende blog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 87698

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: