nieuw semester en alles erom heen - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu nieuw semester en alles erom heen - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

nieuw semester en alles erom heen

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

04 Februari 2015 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi iedereen,

Ik ben nu met de 2e week bezig van het nieuwe semester (de spring semester). Ik heb een druk schema maar wel leuke en interressante vakken.
Ik heb US geschiedenis, Public policy (over de overheid enzo), forensic science, wiskunde en beginning animation. Ik heb in totaal 17 credits. Het is zwaar maar wel leuk, begin om 9 uur of half 10 al in de ochtend dus ben meestal wel vroeg in de middag klaar. Op vrijdag heb ik alleen van 9 tot 5 les, dat is mijn langste en zwaarste dag van de week.

Ik heb over het algemeen leuke en goede professors. Alleen voor wiskunde mag ik de professor niet. Ze legt niks uit, en als je iets vraagt word ze boos en haar handschrift is heel moeilijk om te lezen.

Ik woon nu met leuke mensen. Alleen is er gister wel wat drama geweest. Een van mijn huisgenoten rookt wiet en een van de vrienden die hier woont kan daar totaal niet tegen. Gister rook ze de geur en had ze de huisbaas erbij gehaald en die had toen de kamer gecontroleerd. Dat meisje was toen heel boos op haar geworden en dreigde haar. Ze sloeg de hele tijd met deuren enzo, en ik was gister ziek en mn oren deden pijn. Vooral door al die deuren. Ik was toen boos op haar geworden daarover.
Ik hoop dat het snel beter gaat hier, want heb geen zin in al die drama enzo.

Het is heel koud hier. We hebben 28 cm sneeuw. We hadden maandag een sneeuwdag, alle wegen waren wit. Het sneeuwt hier bijna elke nacht wel, het is wel heel mooi om te zien en om doorheen te lopen. Het is elke dag onder de 0 graden celsius.

Ijshockey is nog steeds heel leuk. Ik word er steeds beter in. Heb een heel leuk team, ze steunen me met schaatsen en geven tips en helpen me.
Volgend jaar ga ik weer ijshockeyen.

  • 04 Februari 2015 - 21:10

    Rebecca:

    Goed bezig!

  • 11 Februari 2015 - 20:50

    Riet:

    oh al die sneeuw ! Wij hadden daar wel een beetje van willen hebben. Succes weer met alles !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 87670

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: