Weer in the states - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu Weer in the states - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

Weer in the states

Door: Natascha de leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

22 Januari 2015 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi iedereen,
Ik ben sinds zaterdag weer in the States.
Mijn vakantie in Nederland was heel leuk, heb mn vrienden gezien, mn vader en mn zus:) en ben nu weer helemaal klaar voor het nieuwe semester.

Zaterdag ben ik in new york city aangekomen. Ik ben met ons mam nog een paar dagen daar geweest. We hebben veel gedaan en gezien. Ik heb mijn eerste icehockey Jersey gekocht! Ik heb er de naam kreider achterop laten zetten omdat hij mijn favoriete speler is bij the new york rangers. Dinsdag avond zijn we naar een wedstrijd geweest dat was echt een hele gave ervaring.

Gister ben ik weer in Binghamton aangekomen, ben van kamer verhuisd binnen het huis. Mijn kamer is nu groter dan eerst. Probeer het een beetje huiselijk te maken.

Maandag beginnen mijn lessen weer, vind het wel echt spannend, weer allemaal nieuwe mensen en leraren.

Verder ligt er veel sneeuw en is het echt koud hier maarja daar wen ik wel aan hoop ik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 87691

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: