update - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

update

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

30 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Binghamton

Ik woon nu al ongeveer 2 weken in het nieuwe huis.
Het bevalt me opzich wel goed. Nu ik er al wat langer woon, komen de ware karakters van mn kamergenoten wel meer naar voren. Ze zijn heel aardig en sociaal, maar soms hebben ze niet in de gaten hoe luid ze zijn.
En soms staat de afwas er echt lang, daar erger ik me soms wel een beetje aan.

Heb vandaag mn chemie toets gehad, ging wel redelijk volgens mij. Ben niet gewend dat het allemaal meerkeuze vragen zijn, was soms wel lastig.

Morgen is het halloween. Dat wordt heel uitgebreid gevierd hier, ik heb nog geen kostuum. Ik ben blij dat ik dit weekend naar mam ga, want heb het idee dat heel het huis morgen op stelten wordt gezet. Opzich lijkt het me ook wel leuk om dat mee te maken. Dat word volgend jaar dus.

De lessen gaan verder wel goed, het word wel steeds pittiger moet ik zeggen. Ben wel veel met huiswerk bezig per dag.

Ik ben vorige week woensdag bij een fitness center lid geworden. Ik ben heel blij dat ik dat gedaan heb, want maak er tot nu al veel gebruik van. Het is 24/7 open en ik ga meestal op tijden, wanneer er eigelijk niemand is. Wel fijn een prive gym.

Dinsdag heb ik mijn aller eerste ijs hockey traning! Ik heb er super veel zin in, kan echt niet wachten :). Ik ben blij dat het team meer gericht is op gewoon leuk ijshockeyen dan echt op winnen, kan ik het op mn gemak leren zonder al dat stress erbij.

Verder ben ik bezig met het registreren voor volgend semester. Ik ga het wat anders aanpakken qua vakken betreft. Zodra ik meer weet, laat ik het weten. Ik ga zoeizo proberen forensic science te gaan doen, dat lijkt me cool voor een semester en is volgens mijn adviser makkelijker dan general chemistry 2.




  • 30 Oktober 2014 - 17:08

    Rebecca:

    Goed bezig Natascha! We volgen je in Nederland op de voet. Tot heel snel daar!

    Liefs, Rebecca

  • 11 November 2014 - 21:55

    Natascha:

    dankjewel, dat vind ik lief! Zie je vrijdag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 87675

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: