update suite en meer - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu update suite en meer - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

update suite en meer

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

09 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Binghamton

Heb vanavond de meeting gehad met mn suite.
In het begin ging het ongemakkelijk voor de vrouw kwam.
Ze vroegen allemaal aan mij van waarom we deze meeting hebben enzo en ik snap dat het voor hun niet fijn is.
Ik was weggegaan zonder iets te zeggen.
De meeting zelf ging goed.
We hebben regels gemaakt en verder ging alles goed.
Een paar mensen hadden over andere dingen iets te zeggen zoals lessen en de dining hall.
Daar kwam een andere vrouw voor en die heeft alles opgeschreven en ze gaan er iets proberen aan te doen.
Ze zijn niet boos op mij en alles is goed nu. ik slaap vanavond weer in mijn eigen kamer.

Ik voel me ook een beetje schuldig over rmijn labpartner.
We moesten vandaag 6 titraties doen in 2 uur tijd en alles verwerken en inleveren.
De leraar zei dat als je alles verdeelt alles optijd af kan krijgen.
Mijn partner deed niet veel, hij deed het alleen als ik zei wat hij moest doen.
De leraar had het ook gezien en toen ik mn labjournaal inleverde voeg hij eerlijk hoe vond je het gaan? Ik zo van ja lastig ik heb niet alles af gekregen. Hij had het gezien en snapte het wel. Ik heb een klacht ingediend en hij gaat het oplossen.

Ik heb nu echt veel zin in zondag. in Niagra falls. Ik ben er nooit geweest en word echt leuk.
Maandag en dinsdag heb ik gelukkig vrij. Kan ik mn huiswerk doen en even uitrusten en uitslapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 87698

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: