De eerste weken - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu De eerste weken - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

De eerste weken

Blijf op de hoogte en volg Natascha

16 September 2014 | Verenigde Staten, Binghamton

Ik ben nu al net iets meer dan 2 weken in Binghampton.
Ik heb al redelijk veel meegemaakt.
De registratie was al moeilijk omdat ik er vrij laat pas was.
Na veel gepuzzel ben ik uitgekomen bij een leuk vakkenpakket.

Ik woon hier in de dorm. Het is heel erg anders dan ik me had voorgesteld.
Iedereen loopt veel te feesten en luidruchtig te zijn. Het is leuk maar af en toe ook vervelend. Mijn lessen beginnen de meeste dagen om 8 of 9 uur 's ochtends dus dan moet ik er vroeg uit. De eerste 2 weken sliep ik slecht omdat mijn kamergenoot heel veel lawaai maakte. Ik ben nu verhuisd naar een nieuwe suite en daar zijn ze ook wel druk maar wel gezelliger.

De lessen gaan tot nu toe wel goed. Deze week heb ik al mijn eerste quizen zoals ze het niet noemen. De norm is streng, 64% is al een F, dat wil zeggen dat je dan een onvoldoende hebt. Ik heb wat ze noemen een verdeeld pakket. Ik heb chemie en wiskunde als zware vakken. Engels en beginning photography zijn de wat makkelijkere vakken.
Ik ben blij dat het verdeeld is, want ook al zijn er niet heel veel lessen het is toch heel veel stress. Je moet veel buiten de lessen om doen.

De omgeving is mooi. Helaas zijn ze hier niet zoveel fietsen gewend dus is er niet overal fietspad. Overal waar je kijkt zie je bergen. Het is wel leuk om daar te fietsen.
Ik heb helaas nog niet heel veel mooie plekken ontdekt met de fiets maar dat ga ik zeker de komende weken doen.

Zodra ik meer meegemaakt heb komt er weer een blog!

  • 16 September 2014 - 16:34

    Rebecca:

    Hoi Natas,

    Wat leuk om te lezen! Ben heel benieuwd hoe het verder gaat.

    Liefs R

  • 17 September 2014 - 21:22

    Riet:

    Hoi Natascha,

    Wat een heftige start, goed gedaan. Erg leuk dat je je belevenissen opschrijft, ik zal het volgen !
    Liefs
    Riet

  • 18 September 2014 - 00:26

    Sarah:

    Really interesting to read, Liefs

  • 22 Oktober 2014 - 18:08

    Natascha De Leeuw:

    Dank jullie wel voor al jullie reacties. Sorry dat ik nu pas reageer. Ik zal proberen de blogs interessant te houden, en opschrijven als er weer iets gebeurd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 87672

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: