even een snelle update - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu even een snelle update - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

even een snelle update

Door: natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

16 September 2014 | Verenigde Staten, Binghamton

Deze blog is heel snel na mijn vorige blog, maar omdat ik het deze week heel druk heb komt mijn update nu al.

We hebben nu al de eerste quizen en verslagen die we moeten inleveren.
Ik heb al een paar punten terug en tot nu toe zijn het geode cijfers.

Bij wiskunde moeten we elke week opdrachten online maken en dan zie je meteen hoeveel % je goed hebt.
Voor de eerste wiskunde opdrachten had ik in total 90% goed. (had 1,5 fout van de 15 vragen.)
Bij engels moesten we 2 verslagen schrijven en had voor allebei de verslagen 15 punten van de 20. Als ik het voor donderdag goed herschrijf kan ik 20 punten krijgen. Daar ga ik natuurlijk voor!

Mijn huisgenoten zijn aardig maar toch ook wel echt druk.
Ze zijn allemaal rond de 18,19 jaar en nog helemaal in de feestmode. Dat is soms wel lasting omdat ik door de herrie niet kan concentreren op mijn kamer.

Het weer is vandaag heel wisselvallig. het begint nu al redelijk fris te worden. Ook word het echt snel donker, om 7 uur begint het al donker te worden. Blijkbaar word dat over een aantal weken al rond half 5 's avonds. Daar zie ik een beetje tegenop. Maar zodra dat begint dan blog ik er wel over.

Verder is er niet veel interressants gebeurd.

Ik hou jullie op de hoogte!

  • 18 September 2014 - 00:28

    Sarah:

    What an experience.

  • 22 Oktober 2014 - 18:06

    Natascha De Leeuw:

    Ja nogal, het is soms wel echt lastig hier maar meerendeel is het een hele leuke ervaring en ben nog steeds enthousiast.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 87686

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: