nieuwe jaar, nieuwe kansen (new year, new chances - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu nieuwe jaar, nieuwe kansen (new year, new chances - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

nieuwe jaar, nieuwe kansen (new year, new chances

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

14 Januari 2016 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi Lieve volgers,

nog een hele fijne jaarswisseling! Dit is mijn eerste post in 2016. Het is opzich wel goed begonnen, had een leuke avond met mijn huisgenoot en een ex huisgenoot, die een nacht bleef slapen. We hadden een low-key avondje wat ook wel even leuk was. Ben heel blij dat een paar mensen filmpjes hadden gestuurd met vuurwerk erin, dat miste ik wel echt dit jaar.

op school gaat het wel goed, heb nu nog even vakantie. op 25 januari begint mijn laatste semester al weer. Als ik al mijn vakken haal dit semester heb i mijn diploma, daar ga ik zeker voor!

Mijn plannen voor na m'n graduation veranderen weleens maar ben er nu zeker van. Ik ben erachter gekomen dat ik labwerk heel leuk vind en het echt mis. Ik ga dit semester alvast naar een baan zoeken hier in de States. wat dus betekent dat ik voor een onbepaalde tijd hier in de States blijf. Ik weet nog niet in welke Staat ik ga wonen maar daar kom ik hopelijk snel achter. Ik kom helaas niet terug naar Nederland in de zomer, ik probeer eind dit jaar langs te komen maar kan helaas niks beloven.

Mijn huisgenoot gaat waarschijnlijk de airforce in na dit semester. Ik zat ook te denken om er heen te gaan, er zijn goede banen te vinden en als je na 4 jaar in service weer wilt studeren betalen zij het voor je. Ik heb besloten het toch niet te doen, om 2 redenen. Ik weet niet zeker of ik na 4 jaar wel verder wil studeren en denk niet dat ik mijn nederlandse paspoort op kan geven voor altijd. Ik blijf voorlopig hier, maar ik vind het fijn om de optie te hebben om weer even naar Nederland te komen.

Verder gaat het zijn gangetje, het weer is 180 graden gedraaid. Met kerst hadden we nog 18 graden en liep ik rond buiten in een t-shirt, nu is het -10 graden en ligt er sneeuw.

Ik ga het ijshockeyen wel echt missen als ik hier wegga. Ik heb een fantastisch team, heel aardig en super gezellig. Mijn landlady en landlord komen zondag naar onze wedstrijd kijken, dat vind ik wel echt super lief.

Het is een tijdje geleden geweest dat ik voor het laatst een reisverslag postte, heb het redelijk druk gehad de laatste weken.

Ik zal weer een update geven als mijn semester weer begonnen is.

Tot de volgende blog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 87694

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: