stress volle finals week en andere zaken - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu stress volle finals week en andere zaken - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

stress volle finals week en andere zaken

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

13 December 2015 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi lieve volgers,

Morgen begint mijn finals week. Zie er echt tegenop. Heb morgen mijn engelse final, 2 presentaties voor biologie (1 normale en 1 bonus) en s'avonds nog mijn wiskunde final. Dinsdag heb ik mijn bio final, en mijn laatste ijshockey training van 2015 en woensdag heb ik mijn astronomie poster. Heb donderdag middag gelukkig al vakantie. Begin weer met school eind Januari dus kan goed uitrusten.

Er is een baan hier op school in de chemie department, je moet dan labels uitprinten voor de solutions en andere chemie zaken. Ik hoop dat ik qualificeer voor de baan en hem dan krijg. dat ga ik donderdag regelen op school.

Het weer hier is warm. vandaag was het 15 graden. We krijgen denk ik geen witte kerst dit jaar, en dat vind ik ook niet zo erg, ik denk dat we in januari sneeuw gaan krijgen.

Thanks giving break was heel leuk. Het was heel leuk om ons pap weer te zien en even tijd met hem door te brengen. Wat ook heel leuk was is dat het in Boston was, en ik daar nog nooit eerder ben geweest en het op mijn bucketlist stond, 2 vliegen in 1 klap dus.

Ik ga de mensen in mijn engelse les echt missen. We zijn met 9 mensen en ik mag idereen. De meeste zijn na dit semester al klaar dus morgen is onze laatste dag samen. We hebben altijd de meest gekke en leuke discussies (een ervan was wat was er eerder? het kip of het ei?) die duurde 10 minuten. De lerares is ook echt leuk, ze praat gewoon gezellig mee.

Ik ga nu maar weer verder met leren voor mijn examens. De volgende update komt ergens na mijn finals als ik meer tijd heb.

Tot de volgende blog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 87683

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: