school en andere activiteiten - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu school en andere activiteiten - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

school en andere activiteiten

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

27 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi lieve volgers,
Het is een tijdje geleden dat ik iets heb gepost geloof ik. Het gaat over het algemeen goed hier, de meeste vakken gaan goed (alleen biologie is lastig, had helaas een paar black outs maar komt wel goed). De rest van mijn vakken gaan goed, zelfs wiskunde gaat goed (verbaast me wel een beetje).

Ben weer helemaal beter van mijn operatie, en ben zelfs weer gaan sporten en dat ging goed, doe het nog wel rustig aan. Mijn schoolwerk is weer helemaal op orde, heb alles ingehaald dat ik had gemist, dus loop weer op schema.

Was afgelopen vrijdag samen met de lingo net (een club op school waar mijn huisgenoten lid van zijn) wezen apple picken en naar de corn maze geweeest. Dat was super leuk. Apple picking is leuk, het is op een soort boerderij en dan pluk je appels. De corn maze was geweldig, vond het echt super vet. Het is donker, en je bent in groepjes en je hebt een paar zaklampen. Je loopt de maze in en dan zoek je naar nummer 1, je hebt een blaadje met instructies voor bij elke nummer. het zijn allemaal raadsels en je moet ze oplossen om te weten welke richting je op moet om het volgende nummer te vinden. Er was een makkelijke en een moeilijke, wij hadden ze allebei gedaan in een uur tijd, het is zeker de moeite waard om te doen.

Verder heb ik denk ik niet zoveel te melden, het weer is wisselvallig, het sneeuwde een dag en de volgende dag was het weer zonnig, zolang het nog warmig is ben ik blij.

Tot de volgende blog!

Liefs Natascha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 87684

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: