Updates - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu Updates - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

Updates

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

29 September 2014 | Verenigde Staten, Binghamton

Ik zit nu bijna een week in de nieuwe suite. Het is echt leuk hier, ik voel me echt op mijn gemak. Ze zijn ook wel echt nachtmensen Maarja daar heb ik oordopjes voor dus slaap wel gewoon goed hier.

Ik heb ook al vrienden gemaakt hier gelukkig.
We gaan soms eten in de dining hall of gewoon kletsen enzo dus gaat steeds beter.

Mijn lessen gaan nog goed. Haal goede punten tot nu toe.
Ook zijn de lessen echt leuk. Voor fotografie moeten we een project maken met een thema. mijn thema word ijshockey. Heb er echt heel veel zin in om te maken en te ontwikkelen.

Ik had het idee om misschien naar Mexico te gaan in januari, maar dat ga ik niet doen. Het is veel geld en is moeilijk regelen met verblijf hier enzo.

Ik ben bij een club gegaan de international student organization.
We hebben 1 meeting gehad dat was echt leuk. We gaan in oktober naar de niagra falls daar heb ik echt zin in.

Verder is er niet veel nieuws meer.

Tot de volgende blog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 87697

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: