School, ruzie's en andere zaken - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu School, ruzie's en andere zaken - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

School, ruzie's en andere zaken

Door: Natascha de leeiw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

12 Februari 2015 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi iedereen,

Ik dacht dat het semester leuk zou zijn, leuke huisgenoten en vakken. Nou, het is nu week 3 en er zijn al veel drama's geweest in het huis.
Een van mn huisgenoten, het meisje waar ik vorig jaar ook al mee woonde, is helemaal uit controle. Ze gebruikt drugs, drinkt en rookt. Ze vind zelf dat ze niks fout doet en is boos op ons, omdat ze nu niet haar leven kan leiden zoals ze zelf wil. Wij hebben er ook allemaal last van, maar dat is volgens haar niet haar probleem. De huisbaas is ervan op de hoogte gesteld en ze gaan er iets aan doen. Het meisje liegt veel, en daar kan de huisbaas absoluut niet tegen. Ze heeft haar zelfs een leugenaar genoemd vanacht en dat ze haar niet vetrouwd. Ik was vandaag met een ander huisgenootje naar Starbucks gegaan om te leren. We hebben het allebie heel duk met school.

School gaat goed. Heb veel huiswerk maar vind de vakken echt interesant. Ik vind geschiedenis echt boeiend, normaal vond ik er nooit iets aan, maar de proffessor is heel goed, ze legt het op een leuke manier uit en ik wil graag meer leren over de geschiedenis van de US. Forensic science is echt super leuk! We leren over alle units en over alle labs die er zijn en waar je het beste je bewijsmateriaal naartoe kan sturen.

Zondag was mijn verjaardag, Ik heb het met ons mam gevierd en had een ijshockey wedstrijd. mijn team wist dat ik jarig was en had voor mij gezongen in de kleedkamer, dat was echt leuk. en toen ik thuis kwam hadden 2 van mn huisgenootjes mn kamerdeur versierd en een cake voor mij gekocht. Voelde me echt jarig toen!

Het is nog steeds koud hier, blijkbaar word het vrijdag echt heel koud, dat word het zelfs -1 in degrees (en 32 degrees is 0 graden celsius). dus dat word echt even kou lijden waarschijnlijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 87671

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: