even een snelle update - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu even een snelle update - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

even een snelle update

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

18 December 2015 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi lieve volgers,

Even een snelle update. Heb al mijn finals gehad gelukkig dus heb nu vakantie. De finals gingen goed, heb zover ik weet al mijn vakken gehaald behalve wiskunde maar daar ging ik al vanuit. Ga wiskunde volgend semester opnieuw doen, maar dan online. Als ik het volgend semester haal is het ook geen probleem dan kan ik nog steeds op tijd mn diploma krijgen. Biologie moest ik wel perse halen omdat het een pre req is voor volgend semester bio en dat heb ik gehaald dus ben er heel blij mee. Over astronomie en engels maak ik me absoluut geen zorgen daar sta ik heel goed voor en fresman planning seminar heb ik ook gewoon gehaald.

Ik heb vandaag een leuke dag. Boeken inleveren, lunchen met een vriendin van mij en mn huisgenoot helpen met een situatie op school.

Ik hoop dat iedereen een goed weekend heeft en tot de volgende blog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 87657

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: