thanksgiving break en andere updates - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu thanksgiving break en andere updates - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

thanksgiving break en andere updates

Door: natascha de leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

19 November 2015 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi lieve volgers,

Het is weer een tijd geleden dat ik een blog heb geplaatst.
Het gaat z'n gangetje hier. Volgende week donderdag is het thanksgiving. Ik heb dan van woensdag tot en met zondag vrij. Ik ben zo blij om papa weer te zien volgende week! Hij heeft een conferentie in Boston en hij vliegt een paar dagen eerder en ik huur een auto en dan treffen we elkaar in Boston voor een paar dagen! Het is voor mij 5-6 uur rijden en op thanksgiving is het als het goed is rustig op de weg omdat idereen het met hun familie viert.
Ik hoop alleen dat er geen sneeuw ligt. tot nu toe sneeuwt het nog niet maar het word helaas wel steeds kouder met de dag.

op school gaat het ook goed. Het semester is voorbij gevlogen. De finals zijn van 13 tot 18 december, dus al bijna. Heb gelukkig alleen een final voor biologie, engels en wiskunde. voor astronomie hoef ik alleen maar een poster te maken.

Engels is een leuk vak. we moeten een personal creed project maken en dan een presentatie geven aan de klas. het gaat over jou, je verleden, heden en toekomst. in de les praten we er steeds over in kleine groepen en met de lerares. dus je leert elkaar echt goed kennen. Het is leuk omdat je redelijk makkelijk eindigt. we hebben 2 grote papers geschreven, veel huiswerk elke les (3x per week) en zelf een les moeten geven, dus eindigen op deze noot is zeker niet verkeerd.

Een van mijn huisgenoten gaat helaas weg eind december. morgen komt er een meisje langs om te kijken of zij de kamer wil huren volgend semester dus ben benieuwd.

Er volgt meer na de thanksgiving break,

Tot de volgende blog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 87640

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: