updates over alles - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu updates over alles - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

updates over alles

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

06 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi lieve volgers,

Het is nu 2 weken na mijn operatie. Ben goed aan het herstellen. Het gaat elke dag beter. Ik kan nog niet alles doen, moet nog wel opletten dat ik niet teveel opn een dag doe maar mijn hechtingen zijn eruit en alles ziet er goed uit.

Ik heb 1,5 week school gemist maar ben alles aan het inhalen en aan het bijwerken dus dat komt helemaal goed.

Met mijn lessen gaat het verder wel goed. ze zijn zwaarder dan ik dacht. voor wiskunde moet ik echt elke dag iets doen anders gaat het helemaal fout. Ik heb morgen mijn eerste bijles voor wiskunde, ik hoop dat het gaat helpen om het beter te snappen. We zullen het morgen zien. met biologie en engels is het ook zwaarder dan ik dacht. Biologie is algemeen en we hebben geen huiswerk (in lecture zitten 98 studenten dus word veel huiswerk nakijken dan) maar voor de examens is het echt veel studeren en we hebben elke week een quiz of opdracht voor het lab. Bij engels moeten we voor elke les veel lezen en huiswerk maken. Heb volgende week een paper van 4-6 pagina's en midterms.

We hebben volgende week maandag en dinsdag mid semester break. Ik ga met ons mam naar NYC toe van zaterdag tot en met maandag, heb er echt heel veel zin in. even lekker ontspannen en weer op kracht komen voor mijn midterms en papers.

Het weer hier is wisselvallig. We hebben vorige week 2 dagen regen gehad achter elkaar en zaterdag regende het de hele dag. vandaag was het weer zonnig. Er valt geen peil op te trekken, maar ben alleen blij dat het nog niet super koud is. zodra het gaat sneeuwen blijft het liggen tot april, dus hoe later hoe beter.

Tot de volgende blog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 87649

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: