Voortgang leven hier - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu Voortgang leven hier - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

Voortgang leven hier

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

16 Maart 2015 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi iedereen,

Het is een tijdje geleden dat ik een blog heb gepost.
Het leven hier gaat z'n gangetje. Op school gaat het goed. Sta voor alle vakken goed, behalve wiskunde maar dat komt wel goed de komend weken hier. Deze week zijn we op de helft van het semester. De tijd vliegt. Ik ben erachter gekomen wat ik wil gaan studeren na deze 2 jaar. Ik vind forensic science echt super leuk en heb er echt hoge cijfers in. Sta nu gemiddeld een A- (92,5%). Ik wil hierna chemie gaan studeren als Major en een minor in forensic science. Ik ga dat in een andere staat studeren, een staat die iets warmer is (het is nu eindelijk een paar graden boven 0, en het is -20 geweest). Met deze goal in gedachte doe ik nu nog meer mn best om alles te halen met hoge cijfers. Voor public policy gaat dat tot nu toe echt goed. Mn laagste cijfer is een 82 tot nu toe en dat was voor een examen.

Vandaag had ik mn laatste ijshockey wedstrijd van het seizoen. Ik vind het echt jammer, mijn team is heel leuk en heb er echt veel plezier in. Ik ga denk ik volgend semester weer verder. Het seizoen is van november tot en met maart.

Over 2 weken heb ik springbreak. Dan komt mijn vader langs

  • 16 Maart 2015 - 07:08

    Rebecca:

    Leuk om weer een blog te lezen!

  • 17 Maart 2015 - 05:23

    Natascha :

    dankjewel! Ik zal proberen de blogs wat vaker te schrijven. Vond jou blog ook heel leuk om te lezen!

  • 17 Maart 2015 - 05:23

    Natascha :

    dankjewel! Ik zal proberen de blogs wat vaker te schrijven. Vond jou blog ook heel leuk om te lezen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 87645

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: