laatste 2 school weken - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu laatste 2 school weken - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

laatste 2 school weken

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

07 December 2014 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi iedereen,

Ik heb nu nog 2 weken school en dan is het semester klaar.
De laatste paar weken gaat het echt snel.
Donderdag over een week heb ik al mijn chemie final en die vrijdag en maandag erna mijn wiskunde finals. dan heb ik de maandag nog mijn laatste critique van fotografie en dan is het semester echt afgelopen.
De komende 2 weken worden dus echt zwaar, elke dag leren en veel huiswerk maken nog.

Afgelopen week is het met mijn gezondheid niet goed geweest. Dinsdag avond kreeg ik hele erge buikpijn. Ik was woensdag naar de dokter op campus geweest maar ze kon helaas niks voor mij doen want ze heeft geen apparaten staan. Ze had me doorverwezen naar een inloop dokter. Woensdag avond ging het echt niet meer, dus ben donderdag naar de dokter gegaan. Het bleek dat iemand mij had geinfecteerd met een virus in mijn buik. Ik mocht toen 24 uur niks eten alleen maar helder drinken drinken, en de dagen erna alleen maar bepaalde dingen eten. Nu gaat het wel weer wat beter, de pijn is meerendeel weg en ik slaap wat beter nu.

Ik vond het wel spannend om naar de dokter te gaan hier, want er was niemand mee gegaan. Het bleek uiteindelijk reuze mee te vallen en iedereen was heel aardig.

Ik hoop dat iedereen een hele leuke sinterklaas heeft gehad vrijdag.
Ik heb het helaas niet gevierd, ik misste het wel een beetje. De hele sfeer en surprises maken.

In deze straat doen heel veel huizen aan kerstverlichting. Het huis waar ik zelf in woon, doet er ook aan. We hebben lichtjes buiten hangen en raamversieringen. Als je door de straat loopt, heb je het idee alsof je in een film bent, het is echt heel mooi.

Het is redelijk koud buiten, het heeft een paar keer gesneeuwd. 1 keer was echt heel hevig, dat was met Thanksgiving. Ervoor en erna heeft het nog wel gesneeuwd maar niet heel veel.

Waarschijnlijk is dit mijn laatste blog tijdens het semester. Na de semster zal ik nog een blog posten om te laten weten hoe de laatste 2 weken zijn gegaan en mijn finals.

Over 3 weken ben ik weer even in Nederland. Heb een maand vrij voor ik weer aan mijn volgende semester begin.
Als je me wil zien of spreken als ik in Nederland ben, laat maar weten, dan kan ik kijken wanneer ik tijd heb.

Ik heb een amerikaanse nummer laten zetten op mijn mobiel. Ik ben dus alleen maar bereikbaar op mijn nederlandse nummer via whatsapp.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 87654

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: