Laatste maand en afgelopen weken - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu Laatste maand en afgelopen weken - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

Laatste maand en afgelopen weken

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

23 November 2014 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi Iedereen,

De laatste weken is er veel gebeurd. Afgelopen weekend was mijn zus op bezoek geweest. Dat waren echt 5 fantastische dagen! We hebben veel gedaan en gezien (zover dat kan in Binghamton, het is niet zo groot).
We zijn naar de film geweest, de bioscoop was echt heel cool. De stoelen konden helemaal achteruit, aan zo'n bioscoop kan ik zeker wennen.
We zijn ook naar een Taiwanese markt geweest op binghamton university, dat was leuk. Het eten was lekker en er waren typische straatmarkt spelletjes te doen.

Op school gaat het goed. Ik sta voor wiskunde nu zo goed, dat als ik een 0 voor mijn final haal ik nog steeds slaag met een C. (ik wil dat natuurlijk niet, maar is fijn om te weten). Ik heb nog precies 4 weken les. 22 december is mijn laatste lesdag. De donderdag heb ik een chemie final en vrijdag en maandag (22 december) heb ik wiskunde finals en maandag is ook mijn laatste project van fotografie. Dus een zware laatste week. Voor engels moeten we een essay schrijven als final.

Afgelopen donderdag was er een luncheon bij de ISO meeting.
Mensen maakten eten uit hun eigen land. Mensen konden een ticket kopen en langs komen en het eten proberen.
Ik had helaas geen tijd om iets te maken, maar heb wel geholpen. Heb een uur gestaan en aan iedereen het kaartje gevraagd voor ze gingen eten.
Het eten was heel lekker, na iedereen was geweest mochten wij het eten.

De landlady and landlord hadden vandaag voor ons een echte thanksgiving meal gemaakt. mijn 2 huisgenoten waren er niet, maar de dochter van hun haar man en hun 3 kinderen waren er ook.
Het was echt heel leuk, het was mijn eerste thanksgiving meal ooit.
Het was heel traditioneel en gezellig.

Het begint hier wel echt heel koud te worden. Het is al vaak onder de 0 graden geweest en heeft al een paar keer gesneeuwd.

Deze week heb ik maar 2 dagen les en dan is het thanksgiving break.
Ik ga het niet vieren met mijn moeder maar het is wel fijn om even een paar dagen hier weg te zijn.

Ik vind het echt leuk hier, Ik wou eigenlijk na volgend semester weg hier, maar dit is een van de beste scholen van Suny. Ik ga met mijn adviser praten en kijken of ik een een semester kan studeren in een andere Suny school en toch mijn diploma hier halen... story to be continued.

Ik ben hier nu al ongeveer 3 maanden. Ik ben nu eindelijk gesettelded.
Over een maand ongeveer ga ik weer naar Nederland, heb een maand winterbreak. Ik ben wel echt blij iedereen weer te zien en hopelijk naar een iets warmer weer dan hier te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 87651

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: