Updates so far - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu Updates so far - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

Updates so far

Door: Natascha de leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

11 November 2014 | Verenigde Staten, Binghamton

Hoi iedereen (die mijn blog leest),

Het is een tijdje geleden dat ik iets heb gepost.
Er is redelijk wat gebeurd de laatste weken.

Ik heb vorige week mijn eerste ijs hockey training gehad. Het was echt super leuk! Het is echt zwaar. Ik stond op ijs maar na een uur intensief schaatsen krijg je het toch wel echt heet.
Het team is echt super, ik was een van de weinige die nieuw was en moeite had met achteruit schaatsen. Ik was nog met een drill bezig met achteruit schaatsen en iedereen was al klaar. In plaats van klappen, waren ze met hun stick op het ijs aan het tikken als aanmoediging en zeiden ze dat ik het goed had gedaan. Ik ga hier zeker mee verder!!

School gaat goed. Het is wel echt heel zwaar. We krijgen her steeds drukker en moet steeds meer doen voor school buiten de lessen om. De wiskund leraar zei dat we nog maar 20 lessen hebben voor de finals ( die zijn de laatste week).

Ik heb me gerigistreerd voor volgend semester. Zoals het er nu naar uitziet, heb ik volgend semester 17 credits. 12 credits is voltijd, heb er dit semester 14. Ik ga volgend semester ook forensic science doen daar heb ik echt veel zin in, en ga zeker ook veder met wiskunde en fotografie.

Misschien hebben jullie het wel voorbij zien komen op Facebook, maar sinds afgelopen vrijdag hangen er 2 foto's van mij in een museum hier in downtown binghamton.
Ik ben er echt trots op. Het is een tentoonstelling van mensen van school. Maar onze leraar zei vandaag in de les dat je geen verschil zag met beginning en intermediate. (Ik ben beginning).

Mijn huisgenoten zijn aardig, eentje zeurt wel veel over vanalles enzo maarja, ik probeer positief te blijven over alles ondanks al het negatieve hier van hun, dat ik over me heen krijg.

Vrijdag was er al een beetje sneeuw gevallen. Het was natte sneeuw en bleef niet liggen, maar toch. Tot nu toe valt het wel mee qua koudheid. Ze zeggen dat het een hele strenge winter word. Overal waar je kijkt zie je bergen. We zitten in een soort dal. Mijn adviser zei dat het op campus heel koud is omdat er koude wind vanuit de bergen komt.

Vrijdag komt mijn zus eindelijk hierheen! Ik kan echt niet wachten. Heb haar echt gemist, ik ga haar heel binghamton laten zien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 87658

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: