Meer nieuws - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu Meer nieuws - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

Meer nieuws

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

07 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Binghamton

Er is nogal wat gebeurd sinds mijn laatste blog.
Woensdag nacht was echt een hel. Had maar 2 uur geslapen omdat mijn huisgenoten super druk waren.
Ik had toen mijn breaking punt. Ik had de toets niet gemaakt. Was naar een vrouw geweest om te klagen en mocht in de guestroom slapen.
Ik had het idee om een appartement te gaan zoeken.
Ik heb een ad op craigslist staan.
Ik had vrijdag een bezichtiging, maar ik vond het appartement niks.

Zaterdag was ik bij mn moeder geweest in Ithaca.
Ithaca is echt een mooie stad. Ik wil er zeker nog vaker heen om alles te bekijken. Het is meer een stad dan Binghampton is.

Vanavond ga ik met de RA's praten en mn huigenoten en de vrouw die alles regelt.
We gaan dan kijken of we regels kunnen opstellen voor door de week, zodat ik met alle rust kan slapen en mijn lessen kan volgen.
Ik vind het heel spannend, want ik ben bang dat ze boos gaan worden op mij omdat ze door mij stiller moeten zijn.

Morgen ga ik al mijn spulllen passen voor ijs hockey en een stick kopen.
Heb er echt super veel zin in! Ik kan niet wachten tot 4 november!

Nog meer goed leuk nieuws:
Ik ben bij ISO gegaan (international student organization) en aanstaande zondag gaan we naar niagra falls!
Kan echt niet wachten, het is altijd iets geweest waar ik heen wil dus ben super blij met deze kans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 87648

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: