Nieuwe suite en meer nieuws - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu Nieuwe suite en meer nieuws - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

Nieuwe suite en meer nieuws

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

23 September 2014 | Verenigde Staten, Binghamton

Nou zoals de titel al zegt zit ik sinds vanavond in een nieuwe suite.
Ik ben de enige blanke hier maar de andere meiden zijn echt heel aardig.
Ik voelde me meteen op mn gemak en ze waren heel aardig.
Ze hebben wel mensen over de vloer enzo en muziek maar ze hebben geen speakers! En als je het zachter wil hoef je het maar te zeggen en ze zetten het zachter.
Het mooie is dat ik nu een single room heb. Ik ben daar echt super blij mee. Je betaald er wel iets meer voor maar je krijgt er zeker meer voor.

Het andere nieuws is dat ik vanaf november ga ijshockeyen.
Ik heb me aangemeld bij een club in binghampton.
Ik heb er super veel zin in!!

Voor de rest niet veel nieuws. De brandalarmen gingen in het weekend wel 5 keer af maar was allemaal over dag dus was niet super erg.