Afgelopen week - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu Afgelopen week - Reisverslag uit Binghamton, Verenigde Staten van Natascha Leeuw - WaarBenJij.nu

Afgelopen week

Door: Natascha de Leeuw

Blijf op de hoogte en volg Natascha

20 September 2014 | Verenigde Staten, Binghamton

Hier even een paar updates van afgelopen week.

Donderdag avond had ik mijn breakingpoint.
Ik lag ziek in bed en toen hadden ze hele harde muziek aanstaan.
Uiteindelijk sliep ik pas om half 1. Om half 2 kwam m'n kamergenoot binnen met licht dus ik werd weer wakker.
Ze had omgekleed en ging toen in de woonkamer een half uur staan afwassen.
Na een half uur kwam ze binnen en spoot febreeze door de hele kamer, toen ik vroeg waarom ze dat deed zei ze omdat ze aan het koken was in de woonkamer. Met koken bedoelde ze iets opwarmen in de magnetron.

Vrijdag belde mijn moeder naar school en toen hebben ze er iets aan gedaan. Sinds gister zit ik in de guest room. Ik deel dat met een ander meisje die heel aardig is.
Hopelijk kan ik over een paar dagen weer naar een andere suite. Ik hoop echt dat het 3x goed is.

De lessen gaan verder goed. Ik ga met plezier naar de lessen toe.
Ik heb wel echt veel huiswerk maar dat hoort erbij denk ik.

Waarschijnlijk als het lukt ga ik na dit semester overstappen naar een andere community college in een andere plek.
Ik kan m'n credits meenemen zodat ik geen studievertraging oploop. Zodra ik meer weet erover blog ik het hier.


  • 21 September 2014 - 20:35

    Riet:

    Hoi Natascha, wat een heftige start, houd vol hoor ! Ik hoop dat je nu een betere kamergenoot zult treffen.

  • 22 Oktober 2014 - 18:05

    Natascha De Leeuw:

    Ik heb niet heel veel geluk gehad met de kamergenoten. Ik heb het 3x geprobeerd in de dorms, het kan aan mij liggen omdat ik een paar keer ben verhuisd, maar ben nu blij met mijn woonsituatie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Dit is mijn reisverslag van mijn community college ervaring in Binghamton. Ik zal verhalen posten en foto's oploaden.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 87643

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 05 Oktober 2016

Living in the USA

30 Augustus 2014 - 20 Mei 2016

Mijn college avontuur

Landen bezocht: